Sider

fredag 16. april 2010

Ute prosjekt

Nå er jeg begynt å male utemøblene mine. De var hvite,men vi synes det var så blenende i solen. Vi satt å myste i solen, var ikke så behagelig. Derfor bestemte vi oss for å male de.
Vet ikke helt om denne fargen var helt den jeg hadde tenkt meg, men nå har de fått seg 2 strøk. Lurte på om det siste strøket blir litt mørkere. Har ikke helt besetmt meg. Kommer ikke videre nå, for nå er regnet tilbake. Ser ikke lyst ut de nærmeste dagene heller. Nå når jeg var så godt i gang. Typisk. Vi var jo ute å kjøpte nye møbler, så nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal ha disse. Men, men får finne en plass for disse også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

På tur...

På tur...
Her er vi på campingvogn tur, og bildet er fra den utrolig flotte Lærdalstunnellen som er nesten 3 mil lang:)

Litt arvegods

Litt arvegods
Mor har lett i gamelt sølvtøy, det har fått plass i mitt nye skap

Litt artig skål

Litt artig skål
Denne fine har jeg fått av mor. Den har fått plass på kjøkkenskapet