Sider

fredag 16. april 2010

I går kom John hjem med blomster til meg. Koselig oppmuntring.
Han har virkelig lært av Jan. Så det kommer masse positivt ut av blogger ser jeg.
Bare fortsett med å komme med bukettene dine på bloggen du Beth, så faller det noen blomster på meg også av og til. Ha, ha, ha. John er innom bloggen din hver dag å følger med. Da ser han hvor flink Jan er til å komme med blomster til deg. Vi damer setter veldig pris på slike overraskelser. Jammen er vi heldige som har så snille menn Beth. 


1 kommentar:

  1. Så koselig! Ja, er det noe som gjør meg glad så er det blomster.
    Selv Jan syntes det er koselig med blomster rundt om i stua...

    Snille disse gutta våre!

    Klem Beth...

    SvarSlett

LinkWithin

På tur...

På tur...
Her er vi på campingvogn tur, og bildet er fra den utrolig flotte Lærdalstunnellen som er nesten 3 mil lang:)

Litt arvegods

Litt arvegods
Mor har lett i gamelt sølvtøy, det har fått plass i mitt nye skap

Litt artig skål

Litt artig skål
Denne fine har jeg fått av mor. Den har fått plass på kjøkkenskapet