Sider

onsdag 7. april 2010

Se hva jeg fant

Jeg var å handlet litt planter på hagesenteret på påskaften. Da fant jeg disse koselige tingene som jeg bare måtte kjøpe. Greit å ha litt kjøkkensaker i da, få vekk litt rot fra benken. Så liker jeg ting som ser litt gammel ut jeg da. Tror jeg må ha meg en tur til der ja, der var så masse fint som jeg likte. 



Denne var jo grei til å ha drikke i når vi er ute. Artige gamle flasker.
Nå skal jeg begynne å male hagemøblene mine blå, så vi får se om denne kanskje får seg et strøk med maling denne også. Kanskje hvit? Vi får se, når jeg er kommet i gang

2 kommentarer:

  1. Disse var kjempefine?
    Du kan du sikkert sette en vinflaske og noen glass i en av dem til bruk på terrassen en varm sommerkveld også...
    Artig med sånn "kasser" som kan brukes til alt...

    Klem Beth...

    SvarSlett
  2. Så flotte, og så heldig du var, Astrid!

    Disse var kjempekoselige, og som Beth skriver, de kan nok brukes til litt av hvert:)

    Har nesten make kasse som den øverste din, den har dessverre havnet på toalettet til oppbevaring av doruller, nesten synd, for den er jo for fin til det? Men man finner ut litt etter litt, og akkurat nå er jeg litt "hønsehjerne" for tiden, men fant i det minste et svært trau i låven som jeg skal sette noen grønt i...Noe som forhåpentligvis får stå ifred:)

    Klem fra Hardanger hønse gjengen:)

    SvarSlett

LinkWithin

På tur...

På tur...
Her er vi på campingvogn tur, og bildet er fra den utrolig flotte Lærdalstunnellen som er nesten 3 mil lang:)

Litt arvegods

Litt arvegods
Mor har lett i gamelt sølvtøy, det har fått plass i mitt nye skap

Litt artig skål

Litt artig skål
Denne fine har jeg fått av mor. Den har fått plass på kjøkkenskapet