Sider

fredag 19. mars 2010

Mitt nye kjøkken

Her er litt av det nye jeg har kjøpt til mitt kjøkken.
Denne slagbenken kjøpte jeg hos Anno.Den bestilte jeg på nette og etter to dager hadde jeg den levert på døren.
Jeg synes den var så søt at jeg måtte bare ha den.Snakk om rask levering.
Så var det å gjøre innkjøp av nye gardiner og tilbehør.
Måtte ha puter og madrass til slagbenken.
Jeg hadde heldigvis en skumgummimadrass liggende, så da var det bare å måle opp, å skjære til slik at den passet.
Så lurte jeg hvordan jeg skulle få tak i trekk, det var mye grubbling på det.
Plutselig kom jeg på en god ide. KID hadde sikkert noe,aha laken til barneseng.
Det passet perfekt,tenk så lett å vaske.
Da er det lett å skifte farger også, så dette var en god ide synes jeg da.

2 kommentarer:

  1. Idèen med et barnelaken var glimrende.
    Alltid greit med sånn idèer, ikke alltid man kommer på sånt selv?
    Derfor er det så greit med disse bloggene, mange gode tips å finne!

    Klem Beth...

    SvarSlett
  2. I am so grateful for your blog.Really thank you!
    halvh繪y barneseng

    SvarSlett

LinkWithin

På tur...

På tur...
Her er vi på campingvogn tur, og bildet er fra den utrolig flotte Lærdalstunnellen som er nesten 3 mil lang:)

Litt arvegods

Litt arvegods
Mor har lett i gamelt sølvtøy, det har fått plass i mitt nye skap

Litt artig skål

Litt artig skål
Denne fine har jeg fått av mor. Den har fått plass på kjøkkenskapet