Sider

tirsdag 29. juni 2010

Besøk av Martina


I helgen var vi barnevakt for Martina, vi koste oss. Gikk på turer i det fine været.
Gikk en tur ned på hytten til mine foreldre. De synes det var kjekt å se Martina igjen.
Der er det gyngestol, den er artig å sitte i . Så da blir det en tur med den.

 


Martina synes det er gøy å gynge i den. Ellers har hun sjarmert mine foreldre. Hun er en gladjente, men hun vet nå både hva hun vil og ikke vil. Sitter i noen hyl som har en desibell langt over grensen hører vi.  HA,ha,ha.  
Simba og Lillemor har et fela strev med å passe på Martina, så de var helt utslitt da hun reiste hjem igjen. De har en omsorg for henne som er helt utrolig å se på.
Godt at hundene godtar henne så godt som de gjør.

3 kommentarer:

  1. Så nydelig lita frøken!
    Må jo være koselig og kunne "låne" henne en hel helg?

    Klem Beth...

    SvarSlett
  2. ja, tenk som tiden flyr? Vi som fikk barnebarn med 1 dags mellomrom, artig!
    Kan tenke meg de 2 firbente barnevaktene trengte seg en liten pause etter det hele, hehe...slitsomt med en slik jobb:)

    Ja, vi venter på dere, koselig med besøk fra den store verden;)
    Og kjekt for hundene å treffes også, selv om det blir boffing og bjeffing en stund:)

    Morsomt med glupe Lillemor, da? Flink til å finne seg rolige plasser når hun vil være for seg selv, artige disse to!

    Flott å se hvordan de koser seg sammen da:)

    Klem fra Lillegården!

    SvarSlett
  3. Hei på deg,gleder meg til å følle bloggen din videre.Klem fra Sissel.

    SvarSlett

LinkWithin

På tur...

På tur...
Her er vi på campingvogn tur, og bildet er fra den utrolig flotte Lærdalstunnellen som er nesten 3 mil lang:)

Litt arvegods

Litt arvegods
Mor har lett i gamelt sølvtøy, det har fått plass i mitt nye skap

Litt artig skål

Litt artig skål
Denne fine har jeg fått av mor. Den har fått plass på kjøkkenskapet